Aşağıdaki bağlantı aracılığıyla etkinliğe katılabilirsiniz;
Meeting ID: 860 1715 4949
Passcode: 3500
https://us02web.zoom.us/j/86017154949
Ege İhracatçı Birlikleri (EİB) tarafından, 26 Ocak 2022 Çarşamba günü, 13.30 – 16.00 saatleri arasında Zoom üzerinden "Yeni Nesil İş Yapma Şekli: Pazarlama 5.0" başlıklı webinar düzenlenecektir.
Söz konusu webinar; profesyonel koç, eğitmen ve danışman Onur Tuğman tarafından verilecektir.
Etkinliğe katılım ücretsizdir.
Katılım kaydınıza istinaden, etkinlik öncesinde e-posta adresinize ve cep telefonu numaranıza online eğitime katılabileceğiniz zoom bağlantısı iletilecektir.
Eğitime ilişkin duyuru ve doküman paylaşımlarını sorunsuz olarak alabilmek için üyelik bilgileriniz altında yer alan e-posta ve cep telefonu bilgilerinizin doğruluğunu kontrol ediniz.
Eğitimin Amacı:
İnsan davranışları, sonsuz bir algı, düşünce ve duygu etkileşiminin bir sonucudur. Alınan kararlar, yapılan seçimler ve davranışların önemli çoğunluğu bilinçaltı düzeyinde gerçekleşir. Neden ve nasıl olduğunu bildiğimizi sandığımız davranışlarımız gerçekte irademiz dışında gerçekleşmektedir. Sizi ve markanızı rekabette farklı kılacak olanda; insanlara nasıl satış yapacağınızı değil, insanların nasıl satın aldığını bilmenizdir. Bu sayede global olarak her kişiyi; her fikri, her ürünü satın almaya ikna edebilir ve reddedilmesi zor güçlü bir marka olabilirsiniz. Unutmayın; hiç kimse kendisine satış yapılmasını sevmez ancak herkes satın almayı sever! Bu webinar ile bilinçaltının marka değer algısı ile satış kararı üzerinde nasıl ve ne kadar etkili olduğunu öğrenecek, sadece öğrenmek ile kalmayıp bilinçaltını ikna edecek satış ve pazarlama tekniklerini nasıl uygulayacağınızı da Türkiye ve Dünya’dan farklı sektör örnekleri ve vaka çalışmaları ile deneyimliyor olacaksınız.
.
Kimler Katılmalı:
Her seviyedeki pazarlama ve iletişim departmanı çalışanları ve yöneticileri, işinde fark yaratmak isteyen
girişimciler.
• Kendi işinde fark yaratmak isteyen girişimciler
• İhracat yapan/yapmak isteyen kurum yöneticileri ve kişiler
• Kişisel markasında satış ve pazarlama başarısı isteyen bireyler
• Her seviyedeki pazarlama ve satış departmanı çalışanları
• Satış ve pazarlama yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler
• Satış ve pazarlama alanında çalışmak isteyen uzman adayları
• Kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler
.
Eğitimden Neler Kazanacaksınız:
Bu programda katılımcılar; Satış ve Pazarlamanın güncel özelliklerini, teorik bilgiler ile birlikte ürün geliştirmeden fiyatlamaya, satış kanalı oluşturmaktan satış stratejileri belirlemeye, değer ve duygu odaklı pazarlama çalışmalarının planlanmasına, geleneksel mecralardan dijital mecralara, yerel pazardan global pazarlara algı ve iknada nasıl daha etkin bir satış ve pazarlama yönetimi yapabileceklerini pratik bilgiler ve Türkiye ile Dünya’dan uygulama örnekleri ile öğreneceklerdir.
.
Eğitimin İçeriği:
• Yeni Nesil Satış, Pazarlama ve Marka Kavramları
• Yeni Düzende Veriş-Alış Süreci
• İletişimin Temelleri ve Etkin İletişim Teknikleri
• Karar Alma Mekanizmaları ve Temel Etkenler
• Satın Alma Motivasyonu ve Karara Etki Eden Faktörler
• Bilinçaltına Satış ve Pazarlama İletişimi
• Algı Yaratım ve Yönetim Kavramları
• Global Marka İmajı ve Değeri Oluşturma
• Stratejik Marka Yönetim Teknikleri
• Değer Odaklı Satış ve Müşteri Deneyim Tasarımı
• Duygusal Pazarlama ve Duyusal Satış Yönetimi
• Etkin Global Pazarlama ve Satış Üzerine Başarı Teknikleri
• Uygulamalar ve Vaka Analizleri
.
* Güncel veriler, Türkiye ve Dünya’dan güncel örnekler, interaktif soru-cevap bölümleri ve katılımcıların gerçeklikleri özelinde neler yapılabileceği tartışılacaktır.
.
Onur TUĞMAN / Danışman, Eğitmen, Profesyonel Koç
İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezun oldu. Marmara Üniversitesi’nde Oyun Teorisi alanında Yüksek Lisans yaptıktan sonra New York Baruch College’da MBA International Marketing Management programını tamamladı. Halen Altınbaş Üniversitesi’nde İşletme Doktorantı olarak Nöropazarlama üzerine akademik çalışmalarına devam etmektedir.
İletişim dünyasındaki profesyonel iş hayatına öğrencilik yıllarında başladı. Etkinlik, Halkla İlişkiler ve Reklam firmalarında bir çok ulusal ve uluslararası organizasyonun proje koordinatörlüğünü yaptı. 20 yılı aşan profesyonel kariyerinde; Marka Yönetimi, Pazarlama, Strateji ve Kreatif departmanlarda farklı görevlerde bulunup, üst düzey yöneticilik yaptı. Bu süreçte Mercedes-Benz, Nestle, Pepsi, Unilever, Shell, Garanti Bankası, Türk Hava Yolları ve onlarca önemli markanın marka ve pazarlama yönetimi ve reklam çalışmalarında etkin rol oynadı. Dünyanın en büyük reklam ajans networklerinden OMNICOM’un Türkiye’deki INTEGER yapılanmasında Ajans Başkan Yardımcısı olarak görev aldı. VAGABOND ve OPTIMUS reklam ajanslarında kurucu ve yönetici ortak oldu. Halen TUĞMAN DANIŞMANLIK, EĞİTİM, KOÇLUK Kurucu Ortağı, GELİŞİM CREATIVE GROUP Yönetici Ortağı, 4CEO Danışmanlık Proje Ortağı olarak profesyonel kariyerine devam etmektedir. Ayrıca, ICF ve AC Sertifikasına sahip olarak Profesyonel Koçluk Hizmetleri vermektedir.
Yurtiçi ve yurtdışındaki birçok sektörel yayın ve etkinliği takip etmekte, çeşitli sektörel dergi ve internet sitelerinde makaleler yazmakta, sektör etkinlikleri ve üniversitelerde konuşmacı olarak yer almaktadır. Marka, Pazarlama, Satış, İletişim, Reklam ve Kişisel Gelişim alanında üniversiteler ve özel kurumlarda eğitimler vermekte, firma ve kişilere özel danışmanlık ve koçluk yapmaktadır.