Webinar
E-İhracat: Giriş ve Temel Kavramlar
20 Ekim 2020 - 13:30
Emre Reçber

E-İhracat: Giriş ve Temel Kavramlar

Ücretsiz
Webinar

Aşağıdaki bağlantı aracılığı ile etkinliğe katılabilirsiniz;
Zoom bağlantısı:
https://us02web.zoom.us/j/86944560583 
Webinar ID: 869 4456 0583

----------------------------------------------------------------------------- 

Ege İhracatçı Birlikleri (EİB) tarafından, 20 Ekim 2020 Salı günü, 13.30 – 17.15 saatleri arasında Zoom üzerinden "E-İhracat: Giriş ve Temel Kavramlar" başlıklı online eğitim düzenlenecektir.

Söz konusu eğitim, Fahri Emre Reçber tarafından verilecektir.

Katılım kaydınızın kesinleşmesine istinaden, etkinlik öncesinde e-posta adresinize ve cep telefonu numaranıza online eğitime katılabileceğiniz zoom bağlantısı iletilecektir.

Eğitime ilişkin duyuru ve doküman paylaşımlarını sorunsuz olarak alabilmek için üyelik bilgileriniz altında yer alan e-posta ve cep telefonu bilgilerinizin doğruluğunu kontrol ediniz.

İçerik:
E-Ticaret ve E-İhracata Giriş 
Dünyada ve Türkiye’de E-Ticaret 
Örneklerle iş modelleri 
Bölge Bazlı Temel Bilgiler
E-Ticaret Altyapısı & Analiz
E-Ticaret ve E-İhracat Mevzuatı & Sözleşmeler 
E-Ticaret ve E-İhracat Hukuku 
Mikro İhracat 
Devlet Teşvik Türleri
Devlet Teşvik Şartları
E-Ticaret ve e-ihracat için iş planı oluşturma, fizibilite çalışması
E-Ticarette Uluslararası hedef pazar, sektör, firma, fiyat landırma analizi
Uluslararası online pazar yerleri 
Uluslararası e-ticaret yazılımları 
E-Ticaret altyapısının kurulması 
CRM ve ERP entegrasyonu ve ilgili süreçler 
Ödeme sistemleri & Ödeme alma yöntemleri 
Tedarik, sipariş yönetimi ve iade yönetimi 
Uluslararası ticarette depo yönetimi 
Uluslararası kargo süreçleri ve yönetimi 
E-ticarette ve e-ihracatta pazarlama 
Google Ads 
Google Analytics kullanımı 
İnternet ve sosyal medya reklamları ile ihracatı arttırmak 
Yeni Pazarlara girişte dijital pazarlama stratejileri 
Pazar değişkenlerine göre reklam ve içerik stratejilerinin oluşturulması
İçerik yönetimi 
Pazar profilleme ve audience marketing yönetimi 
E-Ticaret ve E-İhracatt’a Ölçümleme ve Dönüşüm Yönetimi 
GA, GTM, HJ, YM, AN, vb. yardımcı Araçların kullanım örnek leri
E-İhracatta Growth Hacking Teknikleri 
Pefromans Pazarlaması 
Uluslararası pazarlarda Fırsat ve Aktivite Yönetimi ile uz aktan satışın koordine edilmesi
GDPR Giriş
X-Border Marketing
SEO (Search Engine Optimization)
SEM (Search Engine Marketing)
Web Analytics
Dönüşüm Optimizasyonu
Social Marketing
B2C Lojistik Süreci
B2C Lojistiğin Önemi
Türkiye Konumunun Değerlendirilmesi
Online Ödeme Araçları ve Yöntemleri
E-İhracatta Ödeme Yöntemlerinin Önemi
Fraud ve Dikkat Edilmesi Gereken Diğer Güvenlik Riskleri
ABD’deki Pazaryerleri
AB’deki Pazaryerleri
CIS Ülkelerindeki Pazaryerleri
Körfez Ülkelerindeki Pazaryerleri
Pazaryeri Çalışma Şartları
Entegrasyon Süreci
Satış Sonrası Hizmetler
Satış Artırma Araçları

Fahri Emre REÇBER
Lisans öğrenimini Mühendislik Fakültesi’nde tamamlayan F. Emre REÇBER; İşletme Ana Bilim Dalında Yüksek Lisans öğrenimini tamamlamış, halen Pazarlama alanında doktora öğrenimine devam etmektedir.
Profesyonel iş yaşamı boyunca Bankacılık, Telekom, İnternet ve E-Ticaret, Perakende ve İnşaat sektörlerinde çeşitli pozisyonlarda yönetici olarak görev almıştır. Sırasıyla; Garanti Bankası, IBM, Turkcell Superonline, Finansbank, YKM A.Ş., Koç Holding, Boyner Grubu ve Folkart İnşaat A.Ş.’de; Yazılım Geliştirme, CRM ve Veritabanlı Pazarlama, Yeni Nesil Pazarlama, Performans Pazarlaması, Veri Madenciliği, Süreç Yönetimi, Mobil Pazarlama Uygulama Platformlarının geliştirilmesi, gibi konularda yönetici olarak görev almıştır.
2010 yılından bu yana; Bahçeşehir Üniversitesi Yüksek Lisans programlarında; CRM ve Veritabanlı Pazarlama, E-Ticaret, Dijital Pazarlama, Küresel Pazarlama konularında Yarı Zamanlı Öğretim Elemanı olarak görev yapan F. Emre REÇBER; Problem Çözme Teknikleri, İş Mükemmelliği Uygulamaları, Kalite Yönetimi ve Kalite Yönetim Sistemleri, Proje Yönetimi ve Süreç Yönetimi konularında çeşitli kurumlara danışmanlık ve eğitimler vermektedir.
EFQM MM Avrupa İş Mükemmelliği Modeli Baş Değerlendiricisi olarak da EAT ve QAT Değerlendirmeleri çerçevesinde aktif rol almaktadır.

Eğitim Etiketleri

SOSYAL MEDYA

Bu Eğitimi Hesaplarınızda Paylaşabilirsiniz