Webinar
CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi
20 Ekim 2022 / 10:00 - 13:00
Eser POYRAZ

CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi

Ücretsiz
Webinar

Aşağıdaki bağlantı aracılığıyla etkinliğe katılabilirsiniz;

Toplantı Kimliği: 898 4906 4030

Parola:  623449

 https://us02web.zoom.us/j/89849064030

Ege İhracatçı Birlikleri (EİB) tarafından, 20 Ekim 2022 tarihinde, 10.00 – 13.00 saatleri arasında Zoom üzerinden "CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi​"​ başlıklı webinar düzenlenecektir.

Söz konusu webinar; eğitim ve gelişim yöneticisi Sn. Eser POYRAZ​ tarafından verilecektir.

Etkinliğe katılım ücretsizdir.

Katılım kaydınıza istinaden, etkinlik öncesinde e-posta adresinize ve cep telefonu numaranıza online eğitime katılabileceğiniz zoom bağlantısı iletilecektir.

Eğitime ilişkin duyuru ve doküman paylaşımlarını sorunsuz olarak alabilmek için üyelik bilgileriniz altında yer alan e-posta ve cep telefonu bilgilerinizin doğruluğunu kontrol ediniz.

.
Eğitim İçeriği:

Programın amacı : Özünde, kurumun tüm temas noktalarında, müşteri ile kurulan ilişkilerin etkin yönetimi kurumların mevcudiyeti için oldukça önemlidir. Mağazada, serviste, bayide kısaca müşterinin kurum ile temas ettiği her yerde çalışanların mevcut ve potansiyel müşterileriyle etkileşimlerini etkin yönetmek için aynı farkındalığa sahip olmaları gerekir.

Müşteri ile iletişime geçen her çalışan, kurumun sesidir. Kurumun müşterileriyle ilişki kurmasına aracı olur. Bu da sadakat ve müşteriyi elde tutma üzerinde oldukça etkilidir.

Bu webinarda müşteri ilişkilerinde kurulan her temasta ilişkiyi doğru yönetmenin önemi aktarılır ve ilişkiyi doğru yönetme stratejileri paylaşılır

Kazanımları: Bu webinar sonrasında katılımcılar;

•Müşteri ile iletişimin anlamını ve yöntemlerini öğrenecek,
•Müşteri ile etkin iletişimin sırlarını öğrenecek
•Müşterinin iletişime geçtiği her temas noktasında aynı memnuniyeti sağlayacak yaklaşımları kavrayacak
•Farklı müşteri tipleri ile etkili iletişim sağlayabilecek yol ve yöntemleri öğrenecek

Webinar Akışında Yer Alan Ana Başlıklar:

• Müşterinin Ritmine Uyum

•Müşteri İlişkisi ile İlgili 3 Temel Kavram: İnsan - Teknoloji - Süreç

•Müşteri ile Etkin İletişimin Anahtarları: Güven – Taahhüt - İlişki Kalitesi

•Müşteri İlişkilerini Yönetmek: Sen Hangi Frekanstasın

•Müşteri ile Uyum Yakalama

•Güvenli Davranış - Müşteri Karşısında Duyguların Yönetimi

•Müşteri İlişkilerinde Kazan Kazan Davranışları

Eser POYRAZ:

Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun oldu İstanbul Bilgi Üniversitesinde burslu İnsan Hakları Hukuku ve Sinema Televizyon yüksek lisansı yaptı.

Profesyonel iş yaşamına henüz öğrenciyken 1998 yılında Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetlerinde başladı ardından Avea iletişim hizmetleri A. Ş. de devam etti. 2003 yılında avukatlık yapmaya başladı,2011 yılından beri kendi hukuk bürosunda iş hukuku, aile hukuku, ticaret hukuku, kvkk konularında danışmanlık ve avukatlık hizmeti vermektedir.

Multidisipliner yaklaşımı ve sürekli öğrenmeyi hayatının temeline yerleştiren Eser Poyraz profesyonel iş hayatı yanında sanat, doğa, psikoloji ve kişisel gelişim alanlarında öğrenmeye ve üretmeye sürekli devam etti. Yayınlanmış yazıları, yönettiği kısa film ve oyunlar bulunmaktadır. Permakültür tasarımı ve Fitoterapi sertifikası sahibidir ve iki kere 10 günlük Vipassana inzivasına katılmıştır.

2016 yılından beri PDR Group bünyesinde danışmanlık ve eğitimler vermekte olup bütünsel bir yaklaşımla öğretmeye ve öğrenmeye büyük bir coşkuyla devam etmektedir. 

Eğitim Etiketleri

SOSYAL MEDYA

Bu Eğitimi Hesaplarınızda Paylaşabilirsiniz